انواع جرثقیل سقفی اصفهان

جرثقیل سقفی تک پل

جرثقیل سقفی تک پل و دو پل

همانطور که گفته شد جرثقیل سقفی دارای انواع گوناگونی است که بسته به نوع کاربرد مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر بخواهیم جرثقیل سقفی را به طور کلی دسته بندی کنیم می‌توانیم آن‌ها را در دو دسته جرثقیل سقفی تک پل و جرثقیل سقفی جفت پل قرار دهیم. خرید جرثقیل سقفی متناسب به ظرفیت قابل جا به جایی و نوع کاربرد صورت می‌پذیرد.

خرید جرثقیل سقفی تک پل

جرثقیل سقفی تک پل

جرثقیل تک پل برای سالن‌هایی با دهانه کمتر از 15 متر مناسب هستند. علاوه بر این برای جا به جایی بارهایی با وزن کمتر از 5 تن مناسب اند.

مزایای خرید جرثقیل سقفی تک پل:
  • برای جا به جایی بار با وزن پایین مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • قیمت آن نسبت به جرثقیل دو پل پایین‌تر است.
  • تنها زمانی که نیاز به تعمیرات است می‌توان به قلاب دسترسی داشت.
  • در نصب تجهیزاتی نظیر مگنت، کابین و .. محدودیت ندارد.
  • امکان نصب آن به صورت راهرویی وجود دارد.
  • نسبت به جرثقیل سقفی دو پل وزن پایین‌تری دارد.

خرید جرثقیل جفت پل

جرثقیل سقفی جفت پل

برای جا به جایی بار با ظرفیت بالای 10 تن و ارتفاع بالای 15 متر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به علت درج قلاب بین پل‌ها امکان رسیدن به بیشترین ارتفاع مفید در این جرثقیل‌ها وجود دارد. از همین رو خرید جرثقیل سقفی دو پل برای سالن‌هایی که ارتفاع آن‌ها کم است و نیاز است که از حداکثر ارتفاع استفاده شود، صورت می‌پذیرد.

مزایای خرید جرثقیل سقفی جفت پل :
  • ارتفاع مفید قلاب نسبت به تک پل بیشتر است.
  • می‌توان اجسام با ظرفیت بالای 10 تن را جا به جا کرد. که این ظرفیت نسب به تک پل بیشتر است.
  • برای جا به جایی قطعاتی که از حساسیت بالایی برخوردارند استفاده می‌شود.
  • برای نصب در سازه‌هایی که ارتفاع آن‌ها زیاد است مناسب هستند.
  • در نهایت می‌توان گفت که جرثقیل سقفی باید متناسب با نیاز و شرایط محل کارگاه خریداری شود. در صورتی که در خرید آن دقت لازم به عمل نیاید موجب هدر رفتن زمان و هزینه و یا بروز خسارت‌های جبران ناپذیر خواهد شد. برای این منظور با کارشناسان صنعت ماشین تماس گرفته تا شما را در این امر یاری دهند.

یکی از فاکتورهای مهم و اساسی در اجاره جرثقیل سقفی قیمت مناسب و کیفیت بالا است که می تواند در جلوگیری از حوادث جرثقیل تاثیر ویژه ای داشته باشد .

هدف ما جذب و حفظ مشتریانمان به بهترین نحو می باشد. از همین رو علاوه بر فروش جرثقیل سقفی خدماتی نظیر تعمیرات این سازه و اجزای آن را نیز به مشتریان عزیز ارائه خواهیم داد. انتخاب جرثقیل مناسب برای بیشتر خریداران کاری سخت و دشوار است.

چرا که خریدار با جدولی پر از اعداد در کاتالوگ جرثقیل سقفی مواجه خواهد شد. که بررسی این اعداد و انتخاب جرثقیل متناسب با نیاز او به دانش و اطلاعات در این زمینه نیازمند است.

برای این منظور کارشناسان صنعت ماشین آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به شما عزیزان خواهند بود. برای بهره مندی از این خدمات با ما تماس بگیرید.

تعمیر جرثقیل سقفی

جرثقیل سقفی می‌تواند برقی و یا دستی باشد. در این مقاله به بررسی تعمیر جرثقیل سقفی برقی می‌پردازیم. جرثقیل سقفی می‌تواند زنجیری و یا سیم بکسلی باشد. خرابی و مشکلات دستگاه می‌تواند شامل از کار افتادن دستگاه به طور کامل، انتشار صداهای نامتعارف و ناخوشایند، تغییر ناگهانی سرعت، اختلال در سیستم، از کار افتادن دسته کنترل کننده، لرزش‌های شدید و… است.

در ساختار جرثقیل سقفی که از نیروی الکتریکی برای تامین نیروی محرکه خود استفاده می‌کند، قطعات مکانیکی و کیت‌های الکتریکی استفاده شده است. اختلال در هر یک از قطعات به کاربرده شده موجب بروز مشکل در کارکرد دستگاه و از کار افتادگی آن خواهد شد. از همین رو برای تعمیر دستگاه این قطعات باید تعمیر و یا تعویض شوند. سوختن و یا استحلاک این قطعات سبب خروج آن‌ها از مدار خواهد شد.

تعمیر باید توسط فردی متخصص و مجرب انجام شود. در غیر این صورت بروز مشکلات و حوادث جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت. در بعضی از موارد برای تعمیر جرثقیل سقفی نیازی به تعویض قطعات نیست. تنها با یک پاکسازی و جا به جایی قطعات مشکل آن برطرف خواهد شد.

اقداماتی که برای تعمیر و نگهداری جرثقیل سقفی انجام می‌گیرد:

در ابتدا باید برنامه‌ای منظم برای تعمیر و نگهداری جرثقیل طراحی شود.برای هر جرثقیل شناسنامه‌ای مشخص شود. تمام اطلاعات و مشخصات در آن درج شود.

تمامی تجهیزات و قطعات دستگاه استاندارد سازی شوند.

چک لیستی تعیین شود تا در هر بار بازدید کارشناس اطلاعات را در این چک لیست وارد کند.

در هر بار بازرسی تجهیزات و قطعات جرثقیل بهینه سازی شوند.

برای بازدید برنامه زمانبندی روزانه، هفتگی، ماهانه و سالیانه مشخص کنید.

برای قطعاتی که از اهمیت بالایی برخوردار هستند از بهترین برندها استفاده کنید.

برای دستگاه گواهینامه سلامت اخذ کنید.

در بسیاری از موارد تغییر ناگهانی ولتاژ و آمپر و یا در اثر تماس با آب موجب می‌شود تا کیت‌های الکتریکی استفاده شده در ساختمان جرثقیل بسوزند. در این صورت کیت مادر می‌بایست تعمیر یا تعویض شود. در مواردی که قیمت کیت مادر بالا باشد و توجیه اقتصادی نداشته باشد، برای حل مشکل کیت الکتریکی را تعمیر می‌کنند. قطعات الکتریکی و مکانیکی استفاده شده در دستگاه متناسب با برند جرثقیل انتخاب می‌شوند.

قیمت تعمیر جرثقیل سقفی تک پل

نرخ تعمیر جرثقیل سقفی بعد از بازرسی و مشاوره جهت تعمیر و نگهداری مشخص می‌شود. در بسیاری از کارگاه‌ها قبل از تعمیر جرثقیل سقفی به طور رایگان مورد بازبینی و بررسی قرار گرفته و تعمیر در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌پذیرد.
صنعت ماشین با سال‌ها تجربه آماده ارائه خدمات در زمینه جرثقیل سقفی می‌باشد. از همین رو می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از خدمات مشاوره رایگان ما بهره‌مند گردید.

 

سخن پایانی

شرکت صنعت ماشین با بیش از 10 سال سابقه افتخار فروش محصولات دیگری از جمله  جک پالت، جرثقیل سقفی، لیفتراک،خرید استاکر، بالابر ثابت، سازه جرثقیل سقفی ، بالابر نفری ، بالابرتعویض روغن، اجاره لیفتراک، لیفتراک دستی، تعمیر لیفتراک، استاکر با بهترین کیفیت برای مشتریان خود دارد.