دلیل استفاده انبارها از جک پالت

دلیل استفاده انبارها از جک پالت

دلیل استفاده انبارها از جک پالت

جک پالت اصفهان اساسی ترین نوع لیفتراک است. این جک ها هنگام استفاده از مسافت طولانی، در حمل بار ها به صورت کلی و جزئی بهترین عملکرد را دارند. سایر کاربرد هایی که  جک پالت و ماشین های حمل بار دارند شامل بارگیری و تخلیه بار کامیون ها می شود.  حمل بار در سطح اندک ، چرخ و ماشین باربری به عنوان ۳ نوع ماشین در جابجایی کالا ها طبقه بندی می شوند. تفاوت میان جک پالت و ماشین باربری کاملاً ساده است: جک پالت به صورت دستی هدایت میشود و ماشین باربری توسط یک باتری قابل شارژ حرکت می کند. دو نوع ماشین باربری وجود دارد که نوع اول پیاده و دومی سواری است.

دلیل استفاده انبارها از جک پالت

ماشین های پیاده بیشتر در جابجایی کالا ها استفاده می شوند که هم میتوانند به صورت دستی و هم به صورت برقی باشند. جک پالت برقی با سرعتی حدود ۴ مایل در ساعت حرکت می‌کند و ظرفیت بارگیری آن حدود ۴۵۰۰ تا ۶۰۰۰ پوند است. چنگک ها می توانند از ۳۲ تا ۶۰ اینچ و یا به اندازه عمق یک تا دو بارکش باشند. از آنجاییکه این باربرهای یدک‌کش خیلی سریع حرکت نمیکنند برای کار اسکله مناسب و ایده آل هستند که شامل بارگیری و تخلیه بار تریلرها در مسافت های کوتاه هستند. آنها همچنین برای کار سبک، جابجایی بار در سطح اندک، به خوبی کار می کنند.

باربر های سواری برای سرعت های بالاتر و مسافت های بیشتر در نظر گرفته شده‌اند. اپراتور بر روی یک سکو ایستاده و ماشین باربر را توسط دستگیره و یا اهرم هدایت می کند. باربر سواری بدون بار با سرعتی حدود ۹ مایل در ساعت حرکت میکند و ظرفیت بارگیری آن بین ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ پوند است. چنگک های آن می توانند بین ۳۶ تا ۱۴۴ اینچ و یا به اندازه عمق یک تا سه بار کش باشند. یک بار بر سواری به منظور حمل بار در سطح اندک برای چندین سکوی باربری با چنگک های بلندتر بسیار عالی عمل می کند. همچنین سوار به عنوان بخشی از دستگاه بکار گرفته می شود.

نوع کمتر رایج ماشین باربری، باربرسوار مرکز است. این ماشین ها برای افزایش بازدهی و حمل کالا ها از هر دو طرف راهرو، مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین باربرهای سوار مرکز برای حمل کالاهای حجیم و بزرگ تر در مسیرهای طولانی استفاده می شوند. چرخ ها و ماشین های باربری چند منظوره و کارآمد هستند ولی برای تمامی نیازهای انبار ها مناسب نیستند. ماشین های باربری برای قسمت بارگیری انبار یا برداشتن بار بالاتر از سطح زمین در سیستم های قفسه ای, بارگیری عمده بار انبارها مناسب نیستند.

دلیل استفاده انبارها از جک پالت

نمونه هایی از کاربرد های مناسب ماشین های باربری عبارتند از:

حمل کالا در سطح اندک

فروشگاه های قطعات خودرو

خط تولید، بارگیری و بلند کردن بار

فرایند کار تولید

جابجایی در مسافت های طولانی

اگرچه جک پالت ها و ماشین های باربر اصولی هستند اما هنوز هم می توان آنها را ارتقا داد. انواع ظرفیت های بارگیری و طول مختلف چنگک ها وجود دارند که می توانند در عملکرد های انبار شما تفاوت ایجاد کنند. برای کسب اطلاع بیشتر با جک پالت  دستی اصفهان تماس حاصل بفرمایید.

 

سخن پایانی

شرکت صنعت ماشین با بیش از 10 سال سابقه افتخار فروش محصولات دیگری از جمله  جک پالت، جرثقیل سقفی، لیفتراک،خرید استاکر، بالابر ثابت، سازه جرثقیل سقفی ، بالابر نفری ، بالابرتعویض روغن، اجاره لیفتراک، لیفتراک دستی، تعمیر لیفتراک، استاکر با بهترین کیفیت برای مشتریان خود دارد.