لیفتراگ اصفهان

درباره تایرهای لیفتراک دست دوم (کارکرده)

اهمیت استفاده از لیفتراک دست دوم به اندازه ای است که ایمنی بارگیری را تحت تأثیر قرار می دهد؛ به همین دلیل هنگام خرید یا استفاده از لیفتراک های کارکرده توجه به یک سری نکات مهم در خصوص عملکرد دستگاه الزامیست. درخصوص لیفتراک دست دوم تمام آن قسمت هایی که برای خرید لیفتراک نو اهمیت دارند باید به دقت ارزیابی شود.

کارشناسان فروش لیفتراک عقیده دارند که مشتریان باید نسبت به انتخاب یک لیفتراک کارکرده، حساسیت بیشتری به خرج دهند؛ چرا که مسئله استهلاک قطعات داخلی، طول عمر دستگاه و هزینه های تعمیرات و نگهداری در لیفتراک، فوق‌العاده مهم است. یک لیفتراک کارکرده باید به خوبی بتواند نیازهای بارگیری را تامین کند و حداقل هزینه های جانبی را برای صاحب دستگاه به وجود آورد.

یکی از موارد مهمی که در خصوص انواع لیفتراک دست دوم اهمیت دارد تایرهای لیفتراک است. تایرهای لیفتراک در حقیقت به عنوان پایه حرکتی ماشین محسوب می شوند. متناسب با مدل های مختلفی از این دستگاه، انواع تایرهای پنوماتیک و تایرهای معمولی برای لیفتراک ها به کار می روند. هر یک از این تایرها دارای خصوصیات فیزیکی و مکانیکی متفاوتی هستند.

 

سخن پایانی

شرکت صنعت ماشین با بیش از 10 سال سابقه افتخار فروش محصولات دیگری از جمله  جک پالت، جرثقیل سقفی، لیفتراک،خرید استاکر، بالابر ثابت، سازه جرثقیل سقفی ، بالابر نفری ، بالابرتعویض روغن، اجاره لیفتراک، لیفتراک دستی، تعمیر لیفتراک، استاکر با بهترین کیفیت برای مشتریان خود دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.