بالابر عنکبوتی چیست و موارد استفاده از آن کدام است

بالابر عنکبوتی چیست و موارد استفاده از آن کدام است

بالابر عنکبوتی چیست

اگر برای کار در ارتفاع به یک بالابر نیاز دارید ، بسته به نیازهای فردی شما گزینه های زیادی وجود دارد.انتخاب نوع صحیح بالابرها می تواند یک تصمیم دشوار و مهم باشد ، به خصوص در مورد تصمیم گیری بین ماشین های مشابه.

در میان انواع بالابر ، بالابرهای عنکبوتی میتوانند یک انتخاب عالی برای شما باشند.این بالابرها نام خود را از پاهای خود میگیرند.بالابرهای عنکبوتی آسانسورهای هوایی مطبوع و چند منظوره ای هستند که برای کاربردهای بسیاری مناسب هستند.بالابر عنکبوتی دارای “پاهایی” است که در جای خود قفل می شود و ثبات در طیف گسترده ای از زمین را تضمین می کند.پاها را می توان با اطمینان در پله ها ، سکوهای چند سطحی و شیب از 25٪ تا 45٪ قرار داد.

بالابر عنکبوتی یکی از محصولات شرکت صنعت ماشین است و با قیمت مناسب به فروش میرسد.از دیگر محصولات این شرکت میتوان به جک پالت اصفهان ، جرثقیل سقفی ، پالت پلاستیکی و انواع استاکر اشاره نمود.جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات این مجموعه با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

آسانسورهای عنکبوتی در کجا استفاده می شود؟

کاربرد بالابر عنکبوتی

بالابرهای عنکبوتی در مقایسه با سایر ماشین های دسترسی مزایای بسیاری در رابطه با عملی ، مانور و تطبیق پذیری ارائه می دهند.بالابرهای عنکبوتی برای کار در ارتفاع در برنامه های مختلف مانند باغبانی ، ساخت و ساز و نگهداری ، در محیط های داخلی و خارجی ایده آل هستند.آنها کارهای زیادی را از قبیل تعمیر و نگهداری ساختمان ، پیرایش درخت ، ساخت و ساز در مکان های ناهموار و بسیاری موارد دیگر را ساده می کنند.

بالابرهای عنکبوتی به دلیل ابعاد کم حجم شان ، برای مشاغل داخلی ایده آل هستند و آنها این قابلیت را دارند تا در اکثر درهای ورودی استاندارد بچرخند و با وجود فضای کم ، در انبارها در راهروها و راهروهای باریک قرار گیرند.

این بالابرها ها برای دسترسی به مناطقی طراحی شده اند که با استفاده از بالابرهای سنتی نمیتوان به این مناطق دسترسی پیدا کرد و اغلب این بالابرها به جای داربست های سنتی و گران قیمت مورد استفاده قرار می گیرند.

مزایای بالابرهای عنکبوتی

مزایای بالابرهای عنکبوتی

  • کمی شبیه عنکبوت واقعی ، بالابرهای عنکبوتی می توانند به مکانهای ناخوشایند برسند و با سهولت از معابر باریک عبور کنند.برخی از تجهیزات بالابر برای دسترسی به مکان های خاص بسیار بزرگ هستند ، در حالی که آسانسورهای عنکبوتی باریک و انعطاف پذیر هستند.
  • یکی از بزرگترین مزایای بالابر عنکبوتی وزن سبک آن است.در حالی که برخی ماشین آلات تخصصی باید توسط یک کامیون سنگین حمل و نقل شوند ، حمل و نقل بالابر عنکبوتی به دلیل وزن سبک آن ، آسان تر است.
  • بالابرهای عنکبوتی قادر به صعود به مکانهای شیب دار با سرعت بسیار بالا هستند.این کار دسترسی به یک محل کار را بسیار ساده تر و سریع تر می کند.

 

سخن پایانی

شرکت صنعت ماشین با بیش از 10 سال سابقه افتخار فروش محصولات دیگری از جمله  جک پالت، جرثقیل سقفی، لیفتراک،خرید استاکر، بالابر ثابت، سازه جرثقیل سقفی ، بالابر نفری ، بالابرتعویض روغن، اجاره لیفتراک، لیفتراک دستی، تعمیر لیفتراک، استاکر با بهترین کیفیت برای مشتریان خود دارد.