انواع مختلف لیفتراک چیست

انواع مختلف لیفتراک برای کار با مواد وجود دارد و هرکدام یک طاقچه را پر می کنند. براساس موادی که در دست دارید ، محیطی که در آن کار می کنید و حتی قفسه بندی شما ممکن است به یک کامیون بالابر خاص برای محل کارتان احتیاج داشته باشید.

بیایید انواع مختلف لیفتراک که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرید را مرور کنیم .

انواع مختلف لیفتراک

لیفتراک ضد تعادل

لیفتراک های ضد تعرفه استانداردی برای کامیون های بالابر است و آنچه مردم بیشتر با شنیدن کلمه “لیفتراک” تصور می کنند. لیفتراک های ضد تعادل با کار آسان و دارای صندلی برای اپراتور و مکانیزم بالابری آسان.

از آنجا که لیفتراکهای تعادل بسیار رایج هستند ، در مدلهای مختلف تغییرات متنوعی وجود دارد تا بتواند مناسب تر برای هر کار یا محیط خاص باشد. آنها می توانند در نوع سوخت (الکتریکی ، LP ، یا دیزل) ، لاستیک (پنوماتیک یا کوسن) و ظرفیت آن متفاوت باشند .

لیفتراکهای دستیابی صنعتی

این لیفتراک ها معمولاً به عنوان “کامیونهای دستی” گفته می شوند که برای جابجایی مواد در داخل و خارج از قفسه های بلند طراحی شده اند. اکثر آنها در هنگام ایستادن کار می کنند و انجام مانور کمی آسان تر از بالابرهای متعادل استاندارد است. مانند کامیون های بالابر ضد تعادل ، می توانید از کامیون های برقی استفاده کنید ، ظرفیت های مختلف و ارتفاعات را نیز انتخاب کنید.

لیفتراک باریک Aisle

بین لیفتراک های باریک راه راه و مقوله های دیگر همپوشانی خوبی وجود دارد ، اما یک طبقه بندی کافی مهم برای لیست جداگانه است. لیفتراک های باریک یا راهروهای باریک بسیار باریک (VNA)، اگر قفسه بندی شما به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی باشد ، ضروری هستند.

لیفتراک های باریک باریک شامل تعدادی از سبک های مختلف آسانسور ، از جمله ساید بای ساید ، کامیون های برجک و برخی از دکل های چرخ دار در حال حرکت به لیفتراک می شوند. از آنجا که قفسه باریک تا حد امکان از فضای عمودی استفاده می کند ، بیشتر این کامیون های آسانسور را می توان کامیونهای دستی نیز نامید.

Telehandlers

Telehandlers که به عنوان “جمع کننده های گیلاس” نیز نامیده می شوند ، دستگیره های مواد با آسانسور بوم هستند – برای بالا رفتن و رسیدن به مکان های ناخوشایند که دیگر لیفتراک ها نمی توانند از آنها استفاده کنند. برخی از telehandlers برای چیدن پالت به چنگال ختم می شوند ، و برخی دیگر می توانند از قفس یا سکوها استفاده کنند تا یک فرد نزدیک به محل کار خود باشد.

اکثر telandandlers برای کارهای خارج از منزل استفاده می شوند ، بنابراین تفاوت زیادی در ظرفیت ، ارتفاع آسانسور ، طول رسیدن به جلو و تلسکوپ های بوم یا مفصل وجود ندارد.

وانت های سفارش برای دستیابی به لیفتراک مشابه هستند ، اما به جای چیدن پالت با چنگال ، از آنها برای انتخاب موارد خاص با دستی استفاده می شوند. اکثریت قریب به اتفاق باتری هستند ، بنابراین تفاوت اصلی در مدل ها ظرفیت ، ارتفاع آسانسور ، اندازه سکو و گزینه های اپراتور خواهد بود.

لیفتراک های زمین خشن

لیفتراکهای زمین خشن دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسند: لیفتراک های ساخته شده برای زمین های در فضای باز این بدان معناست که آیا این به معنای کار در سطح است و یا حرکت در میان صخره ها ، شن و ماسه و زمین ، لیفتراک های خاکی زمین با موتورهای پر قدرت و لاستیک های سنگین برای مجهز کردن به ناهموارترین محیط ها مجهز شده اند.

به کدام لیفتراک نیاز دارید؟

نگران نباشید اگر هنوز نمی دانید دقیقاً چه نوع لیفتراک برای کار خود نیاز دارید ما به شما کمک کمی کنیم با ما تماس بگیرید  تا با یکی از کارشناسان لیفتراک ما در ارتباط باشید که به شما کمک می کند بهترین را انتخاب کنید.

جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر برای جک پالت دستی اصفهان اینجا کلیک کنید.

 

سخن پایانی

شرکت صنعت ماشین با بیش از 10 سال سابقه افتخار فروش محصولات دیگری از جمله  جک پالت، جرثقیل سقفی، لیفتراک،خرید استاکر، بالابر ثابت، سازه جرثقیل سقفی ، بالابر نفری ، بالابرتعویض روغن، اجاره لیفتراک، لیفتراک دستی، تعمیر لیفتراک، استاکر با بهترین کیفیت برای مشتریان خود دارد.