سازه جرثقیل سقفی

نکاتی درباره سازه جرثقیل سقفی

سازه جرثقیل سقفی در محیط های سرپوشیده جهت جابه جایی و حمل بار استفاده می شود.  در مکان های بسیار بزرگ و مکان هایی که مسقف هستند از دغدغه های انسان ها جابه جایی مواد سنگین بوده است. به مرور  از جابه جایی اجسام در محیط های باز جرثقیل های سقفی طراحی و تولید شدند. جرثقیل های سقفی شامل اجزایی از تیرآهن، یک عدد قلاب و یک عدد کابل می باشند . که از این قلاب برای بلند کردن اجسام استفاده می شود و کاربرد ان در محیط های سرپوشیده مانند سالن ها و کارخانه ها … است . سازه جرثقیل طبق استانداردهای جهانی و عموما مطابق استاندارد CMAA آمریکا و DIN15018 آلمان طراحی می شود.

مزایای رقابتی:
۱- گارانتی محصول در محل
۲- امکان فروش به صورت نقد و اقساط

سازه جرثقیل سقفی

سازه جرثقیل سقفی

انواع سازه جرثقیل سقفی

سازه جرثقیل سقفی جفت پل

کاربرد و مزایا جرثقیل سقفی جفت پل :

جرثقیل‌های سقفی جفت پل بهترین راه حل برا ی جابجایی مواد در سالن‌هایی است که دهانه و ظرفیت بیشتری مورد نیاز می‌باشد.

با این نوع جرثقیل‌ها از ارتفاع بیشتری می‌توانید استفاده کنید و با پیشنهادهای مهندسی و ساخت سازه مطابق استاندارد و با وزن مرده کم می‌توانید بهترین استفاده را نیز از لحاظ اقتصادی ببرید.

همچنین دیگر مزیت این نوع جرثقیل‌ها این است که با وجود راهروی انتخابی در بدنه جرثقیل علاوه بر سهولت در دسترسی و امکان تعمیر قطعات کالسکه (ترولی)، امکان مناسبی برای تعمیر و تعویض لامپ‌های سالن، تأسیسات گرمایشی سالن و خطوط برق رسان را نیز فراهم می‌کند.

 تک پل:

کاربرد و مزایا جرثقیل سقفی تک پل :

جرثقیل‌های سقفی تک پل خواسته‌های شما را با بالاترین کیفیت تأمین می‌کند و همچنین با ساخت سازه مطابق استاندارد و با وزن مرده کم هزینه‌های اضافی شما را کاهش می‌دهد.

این امر باعث می‌شود فشار وارد بر ریل‌های سالن کمتر شود و هزینه کمتری جهت طراحی ساختمان سوله در نظر گرفته شود و از لحاظ ابعاد هندسی و پارامترهای مهندسی بهترین طراحی را شامل می‌شود.

در نتیجه با حرکت‌های ویژه‌ای که این نوع جرثقیل خواهد داشت، تمامی نقطه نظرات شما را برآورده می‌کند.

سازه جرثقیل سقفی اویز

کاربرد و مزایا جرثقیل آویز :

جرثقیل‌های آویز به سادگی بر روی سقف سالن قرار می‌گیرند، به طوریکه چنانچه شما امکان نصب ستون‌ها و تیرهای حمال‌ها را ندارید، با استفاده از این نوع جرثقیل‌ها می‌توانید نیاز جا به جایی خود را تأمین سازید.

می‌توانید از فضای ورودی سالن، داخل انبار و حتی نقاط ویژه انبار که مورد نیاز است، برای جابه‌جایی تولیدات خود بیشتر استفاده کنید، ضمناً با استفاده از این نوع جرثقیل‌ها امکان جا به  از بالابر مسیری به مسیر و ریلی دیگر و در نتیجه دسترسی به نقاط مورد نظرتان فراهم می‌گردد

جرثقیل‌های آویزی که به تیر حمال نیاز ندارند در صنعت به مونو ریل مشهورند و در دو نوع مستقیم و منحنی طراحی و ساخته می‌شوند.

سازه جرثقیل سقفی

سازه جرثقیل سقفی

 جرثقیل دروازه ای

جهت جابجایی بار در محیط‌های باز و در داخل سالن‌ها کاربرد دارند. جرثقیل دروازه‌ای قابلیت نصب بالابرهای سیم بکسلی تک و دو پل در گروه‌های کاری مختلف را دارا می‌باشد.

سازه جرثقیل سقفی نیم دروازه ای

جرثقیل های  نیم دروازهای تك ویا دوپل ،مناسب ترین وبه صرفه ترین انتخاب برای مكان های هستند كه:

ظرفیت هایی از 1 تن الی 400 تن

محدوده پوشش  بصورت عرضی تا دهانه 30 متر بدون كنسول ویا با كنسول  و درطول تا 120 متر مسیر مستقیم

-خدمات کلاس “A” (خدمات پركار)
برخی مزایای جرثقیل های  نیم دروازه ای تک پل ویا دوپل:

-این نوع جرثقیل ها درمجاورت كارگاه ها وبیرون از محوطه نصب می شوند بااین قابلیت كه از یك سمت ستون های سالن موجود بعنوان پایه استفاده كرده ودر طرف دیگر بصورت مستقل با ستون مربوطه خود این نوع جرثقیل ها در مسیر طولی سالن حركت می نمایند.
-مسیر حركت طولی نامحدود وتا جایی كه نیاز باشد با ریل گذاری حركت طولی را می توان امكان پذیر كرد.
-قابلیت مونتاژ وجابجایی از یك مكان به مكان دیگر بدون آسسیب رسانی به سالن وكارگاه..
-محدود نبودن تناژ واجراء در تناژ های مختلف دهانه مختلف وطول مسیر مختلف
شرکت جر ثقیل سازی آداك می تواند تمامی سیستم های جرثقیل دروازه ای تك ودوپل را به تناسب نیازهای شما مهندسی، طراحی، ساخته و نصب نماید.
با خرید قطعات بنیان صنعت آداک شما در آینده شرکت خود سرمایه گذاری می کنید . در بخش بررسی و تحقیق ما ، مهندسین بطور مداوم در حال تجزیه و تحلیل راه های جدید در مورد بالابری و تجهیزات جرثقیل هستند.
پیشرفت و نوآوری بطور ثابت در فرآیند تولید و ساخت و محصولات نهایی در حال اجرا می باشد.
مشتری هایی که مایل به اصلاح یا توسعه تجهیزات خود هستند می توانند به این ضمانت متکی باشند که تمام قطعات جدید مطابق با تکنولوژی روز تولید شده اند که منجر به راه حل هایی با قیمت کاملا” مناسب و موثر می شود.

ساخت، تولید، نصب و راه اندازی از صفر تا صد انواع جرثقیل سقفی و دروازه ای و بازویی با ابعاد و وزنهای درخواستی مشتریان در سرتاسر ایران، با ما تماس بگیرید.

  • تلفن تماس: 03133879818 – 09129571102

  • آدرس ایمیل: sanat.mashinn@gmail.com