جک پالت شیراز

آیا تا به حال برای بلند کردن اجناس و وسایل سنگین موجود در انبار خود دچار مشکل شده اید؟ شاید بلند کردن و جابجا کردن چند جعبه اول ساده باشد ، اما حتی یک فرد قدرتمند نیز، بعد از بلند کردن مداوم و جابجایی اجسام و وسایل سنگین ، دچار خستگی میشود.اینجاست که جک پالت معنی پیدا میکند.جک پالت در این مواقع به کمک شما می آید و کار جابجایی و حمل اجسام را برای شما به طرز چشمگیری ساده تر میکند.

جک پالت از ابزارهای اساسی است که در انبارها و اماکن ساختمانی یافت می شود.از جک پالت برای حمل بارهای کوچک ، برای مسافت های کوتاه استفاده میشود.این ابزار، در دو نوع جک پالت دستی و جک پالت برقی ، در بازار موجود است که هر دو بسته به اندازه و دامنه پروژه می توانند گزینه های خوبی باشند.

جک پالت های دستی ، ساده تر و مقرون به صرفه تر از جک پالت های برقی هستند و همچنین نیاز به نگهداری کمتری دارند.آنها می توانند انتخاب خوبی برای انبارهای کوچک و متوسط یا اماکن ساختمانی باشند.جک پالت دستی اصفهان ، همانطور که از نام آن پیداست ، به صورت دستی تغذیه می شود و برای کار به نیروی انسانی نیاز دارد.کارگر ، دسته جک پالت  را به داخل پالت فشار می دهد و با استفاده از قسمت جک دستگاه ، آن را از کف زمین به ارتفاع مورد نیاز بالا می برد. پس از بلند کردن ، جک پالت دستی هر جا که لازم باشد می تواند توسط اپراتور منتقل شود.

جک پالت برقی

جک پالت های برقی ، در مقایسه با جک پالت های دستی ، توانایی بالا بردن و جابجایی بارهای سنگین تری را دارند.برخی از آنها دارای بستری هستند که کاربر در حین حرکت میتواند روی آن بایستد.این نوع دستگاه درانبارهایی که نیاز به حمل و جابجایی بارهای خیلی سنگین است ، مورد استفاده قرار میگیرد.این نوع دستگاه دارای موتورهایی است که به آن امکان حرکت روی زمین را بدون استفاده از نیروی انسانی می دهد.اگر شما نیز می خواهید از مزایا جک پالت دستی و یا برقی استفاده کنید ، اکنون با صنعت ماشین تماس بگیرید و جک پالت موردنیاز خود را خریداری کنید.

انواع جک پالت شیراز

جک پالت باسکول دار
جک پالت استیل
جک پالت حمل چله
جک پالت قیچی
جک پالت دستی